sobota, 18 czerwca 2016

Kurs SEO – rzeczowo i skutecznie


 



Miałem ogromną przyjemność uczestniczyć w kursie pozycjonowania Top10. Jego treść jest tak skonstruowana, że stanowi idealne źródło wiedzy zarówno dla początkujących osób, które dopiero stawiają swoje kroki w świecie SEO, jak i dla tych, którzy maja o nim już jakieś pojęcie.

Celem, który chciałem osiągnąć po ukończeniu kursu, było wypozycjonowanie mojej strony internetowej do Top10. Jaki rezultat? Trzy najważniejsze dla mnie frazy są odpowiednio na 4, 6, 9 pozycji!

Kurs pozycjonowania Top10 polecam każdemu, kto chce samodzielnie zoptymalizować swoją stronę pod względem SEO.

Cała strategia pozycjonowania, która jest przekazywana w formie filmów video, przeszła moje najśmielsze oczekiwania. Praktyczne porady w postaci skutecznych narzędzi wspomagających pozycjonowanie strony czy badających pozycję w wyszukiwarce - to nie wszystko. Ponadto, dowiedziałem się, jak optymalizować swoją witrynę internetową, np. jakie linki warto kupować, a których powinienem unikać.  W szkoleniu nie ma teorii - same praktyczne informacje gotowe do wdrożenia tuż po obejrzeniu filmu. Wszystko co jest przekazywane, jest sprawdzone i po prostu działa.



Kurs pozycjonowania jest prowadzony online. Wszystkie tajniki SEO poznałem oglądając ponad 8 godzin szkoleń w formie filmów video - to była naprawdę potężna dawka wiedzy do której co jakiś czas wracam. Skondensowana i użyteczna wiedza, to coś, co zdecydowanie wyróżnia kurs Top10 od innych.

Bardzo szybko zauważyłem rezultaty po zastosowaniu się do zaleceń i rad zawartych w kursie. Udało mi się wypozycjonować swoją stronę, a to z kolei sprawiło, że pozyskałem nowych klientów. Już wypozycjonowanie pierwszych 3 fraz zwiększyło ilość telefonów do mojej firmy o jakieś 40%.
Dlatego, kurs SEO Top10 jest wart każdej ceny - bo to wydałem na szkolenie zarobiłem w pierwszym tygodniu po uzyskaniu efektów pozycjonowania.

Cieszę się, że mogłem zaoszczędzić pieniądze, które straciłbym na zleceniu pozycjonowania swojej strony komuś innemu. Teraz wiem, jak mogę samodzielnie ją optymalizować pod kątem SEO, nie martwiąc się o zmiany w kodzie wyszukiwarki Google.

W trakcie całego kursu można liczyć też na pomoc Adama. Jest do dyspozycji i odpowiada na każde pytanie. Jego wsparcie bardzo mi pomogło.

Zdecydowanie polecam!
http://www.pozycjonowanie.kursyonline.eu/kurs-pozycjonowania

2 komentarze:

  1. Dobry tekst, dziękuję za inspirację!

    OdpowiedzUsuń
  2. Czyli mówisz, że warto? Sama zastanawiam się nad zapisaniem na kurs pozycjonowania. Chyba w takim razie wybiorę ten polecany przez Ciebie.

    OdpowiedzUsuń